September 8, 2007

Close To You

送给大家一首歌。Cause of this blog it lead me close to you.
这是我喜欢的版本。我懂会有点慢但请耐心把它听完因为真的很好听噢!希望你也会和我一样喜欢。



Why do birds suddenly appear
Every time you are near
Just like me, they long to be
Close to you
Why do stars fall down from the sky
Every time you walk by
Just like me, they long to be
Close to you
On the day that you were born
And the angels got to gether
And decided to create a dream come true
So they sprinkled moon dust
In your hair of gold
And starlight in your eyes of blue
That is why all the girls in town
Follow you all around
Just like me, they long to be
Close to you
On the day that you were born
And the angels got to gether
And decided to create a dream come true
So they sprinkled moon dust
In your hair of gold
And starlight in your eyes of blue
That is why all the girls in town
Follow you all around
Just like me, they long to be
Close to you
Just like me, they long to be
Close to you

9 comments:

鸟飞绝 said...

哇。。。她是我的all time song...
但是我比较喜欢原版的。

戈 哥 said...

喜欢,满有感性的。

戈 哥 said...

洛哥哥,
啥是三条线? |||
是什么来?

阿洛 said...

海龟
看来我们还是有同样喜欢的歌曲。:)

GeGe
三条线是漫画的表达手法。
通常在那些搞笑漫画里当遇到尴尬,冷场,错愕,不只所措时人物的面部就会画下三条线。可能有时还会有乌鸦飞过。樱桃小丸子或IQ博士里很常见。明了没?呵呵

戈 哥 said...

原来如此,我还以为是三毛的三条毛呢。
明啦!明啦!
谢谢!

潇洒走一回(少俊) said...

大街小巷都可以听到的歌曲~~

布萊恩 said...

很不错的版本哦~
有点在酒吧里听歌的悠闲感觉;
如果你喜欢这首歌的话,
应该也会喜欢莫文蔚、赵薇和舒淇主演的《夕阳天使》吧? :)

阿洛 said...

Bryan Wong
我就是从那听来的。
那是第一次听到。
我也很喜欢莫莫。

Ed said...

喜欢莫文蔚的版本,可能是先入为主吧!因为最先听的就是她唱的版本。后来听原唱版本时味道就变了。